Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej informuje, że w ramach ogłoszonego przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej programu pn. „Program asystent rodziny na rok 2022” Gmina Dobromierz otrzymała dofinansowanie ze środków Funduszu Pracy w kwocie 3 000 zł, ujętych w planie finansowym na 2022 r. na podstawie art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” z przeznaczeniem na dofinansowanie dodatków do wynagrodzenia asystentów rodziny.
Celem Programu jest pomoc w realizacji zadań wykonywanych przez asystentów rodziny na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, w tym wsparcia, o którym mowa w art. 8 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”.
Urząd Gminy DOBROMIERZ
58-170 Dobromierz
Plac Wolności 24
pow. Świdnica
CENTRALA TEL:
74 85 86 217
74 85 86 206
74 85 86 168
NIP: 884 23 65 479
REGON: 890718343
Godziny otwarcia Urzędu:
poniedziałek | 7:00 - 15:00 |
wtorek | 7:00 - 16.00 |
środa | 7:00 - 15:00 |
czwartek | 7:00 - 15:00 |
piątek | 7:00 - 14:00 |
Wójt Gminy Dobromierz Jerzy Ulbin
przyjmuje klientów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek od godz. 7:15 do 16:15 (I piętro pok. nr 6A)
Kasa Urzędu czynna jest:
poniedziałek | 7:00 – 14:45 |
wtorek | 7:00 – 15:45 |
środa | 7:00 – 14:45 |
czwartek | 7:00 – 14:45 |
piątek | 7:00 – 13:45 |
Przewodniczący Rady Gminy
przyjmuje klientów w sprawach skarg i wniosków w Biurze Rady Gminy ( I piętro, pokój nr 8)
- w każdy wtorek od godz. 15:15 do 16:15
- w każdy piątek od godz. 13:00 do 14:00
Nr konta bankowego:
Gmina Dobromierz (podatki i inne dochody)
64 2030 0045 1110 0000 0203 2170
Gmina Dobromierz – opłaty komunalne
(czynsze, woda, ścieki)
29 2030 0045 1110 0000 0203 1830
Gmina Dobromierz – odpady komunalne (śmieci)
19 2030 0045 1110 0000 0272 7500
Nr konta – wpłaty opłaty skarbowej
BNP Paribas S.A. Oddział w Świdnicy
ul. Różana 1
64 2030 0045 1110 0000 0203 2170