W Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań 2021 rachmistrzowie spisowi przeprowadzają wywiady bezpośrednie oraz wywiady telefoniczne. Kontaktu ze strony rachmistrza mogą spodziewać się osoby, które dotychczas nie spisały się samodzielnie przez Internet lub telefon na infolinii spisowej.
Przypominamy, że zgodnie z art. 17a ust. 1-3 ustawy o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r., nie można odmówić przekazania danych rachmistrzowi kontaktującemu się z osobami fizycznymi objętymi spisem. Oznacza to, że czas na samospis mamy do momentu, gdy skontaktuje się z nami rachmistrz.
W jaki sposób rachmistrz może się z nami skontaktować?
W przypadku wywiadów telefonicznych, niezależnie od województwa, rachmistrzowie dzwonią z numerów: 22 828 88 88 lub 22 279 99 99.
Rachmistrz może również zapukać do drzwi naszego mieszkania w celu przeprowadzenia wywiadu bezpośredniego.
Jak zweryfikować tożsamość rachmistrza? Można to zrobić w prosty sposób:
Każdy rachmistrz posiada identyfikator, którym legitymuje się na prośbę respondenta (informacje o identyfikatorze rachmistrza). Po pozytywnej weryfikacji tożsamości rachmistrz przeprowadzi spis. W przypadku uzasadnionych wątpliwości dotyczących wiarygodności i rzetelności rachmistrza spisowego, zaistniały incydent należy niezwłocznie zgłosić na infolinię spisową lub do właściwego Gminnego Biura Spisowego w swoim miejscu zamieszkania.
Przypominamy, że wszystkie dane przekazane w spisie są objęte tajemnicą statystyczną regulowaną przez ustawę o statystyce publicznej i służą wyłącznie zbiorczym analizom statystycznym. Każda osoba biorąca udział w spisie ma zapewnioną pełną anonimowość. Osoby wykonujące prace spisowe są zobowiązane do przestrzegania tajemnicy statystycznej. Za jej niedotrzymanie grożą sankcje, w tym kara pozbawienia wolności.
Urząd Gminy DOBROMIERZ
58-170 Dobromierz
Plac Wolności 24
pow. Świdnica
CENTRALA TEL:
74 85 86 217
74 85 86 206
74 85 86 168
NIP: 884 23 65 479
REGON: 890718343
Godziny otwarcia Urzędu:
poniedziałek | 7:00 - 15:00 |
wtorek | 7:00 - 16.00 |
środa | 7:00 - 15:00 |
czwartek | 7:00 - 15:00 |
piątek | 7:00 - 14:00 |
Wójt Gminy Dobromierz Jerzy Ulbin
przyjmuje klientów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek od godz. 7:15 do 16:15 (I piętro pok. nr 6A)
Kasa Urzędu czynna jest:
poniedziałek | 7:00 – 14:45 |
wtorek | 7:00 – 15:45 |
środa | 7:00 – 14:45 |
czwartek | 7:00 – 14:45 |
piątek | 7:00 – 13:45 |
Przewodniczący Rady Gminy
przyjmuje klientów w sprawach skarg i wniosków w Biurze Rady Gminy ( I piętro, pokój nr 8)
- w każdy wtorek od godz. 15:15 do 16:15
- w każdy piątek od godz. 13:00 do 14:00
Nr konta bankowego:
Gmina Dobromierz (podatki i inne dochody)
64 2030 0045 1110 0000 0203 2170
Gmina Dobromierz – opłaty komunalne
(czynsze, woda, ścieki)
29 2030 0045 1110 0000 0203 1830
Gmina Dobromierz – odpady komunalne (śmieci)
19 2030 0045 1110 0000 0272 7500
Nr konta – wpłaty opłaty skarbowej
BNP Paribas S.A. Oddział w Świdnicy
ul. Różana 1
64 2030 0045 1110 0000 0203 2170