Trwa coroczna akcja roznoszenia decyzji wymiarowych w sprawie podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego na rok 2021.
Decyzje na terenie Gminy Dobromierz roznosić będą sołtysi.
Doręczanie może odbywać się w dni powszednie oraz w soboty i niedziele. Osoby odbierające przesyłki proszone są o składanie czytelnych podpisów wraz z datą na zwrotnym potwierdzeniu odbioru.
Dystrybucja decyzji podatkowych potrwa od 17 do 28 lutego 2021 roku. Po tym terminie decyzje, które z różnych powodów nie zostały doręczone adresatom, zostaną przesłane za pośrednictwem operatora pocztowego.
Również za pośrednictwem operatora pocztowego przekazane zostaną decyzje wymiarowe dla podatników, którzy wskazali adres do korespondencji poza obszarem Gminy Dobromierz.
Ze względu na aktualną trudną sytuację epidemiczną wynikającą z rozprzestrzeniania się koronawirusa oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców Rada Gminy Dobromierz podjęła uchwałę na mocy której odstąpiono od pobierania podatków w formie inkasa.
Wpłat można dokonywać:
Numer rachunku bankowego, na który należy dokonać wpłaty, zamieszczono w decyzji ustalającej wysokość podatku na 2021 rok i jest on następujący: 64 2030 0045 1110 0000 0203 2170
Zwracamy się z prośbą o pomoc osobom starszym w bezpiecznym uregulowaniu należności podatkowych. Zgodnie z obowiązującymi przepisami zapłaty podatku za podatnika może dokonać małżonek, dzieci, wnuki, rodzeństwo, rodzice podatnika, a gdy kwota podatku nie przekracza kwoty 1000 zł – każdy inny podmiot. W przelewie należności podatkowych za podatnika należy wskazać imię i nazwisko podatnika, jego adres, rodzaj należności, ratę podatku oraz numer ewidencyjny wskazany w decyzji ustalającej wysokość podatku, jeśli wpłacający ma do niego dostęp. Jeżeli treść dowodu zapłaty nie budzi wątpliwości co do przeznaczenia zapłaty na zobowiązanie podatnika uznaje się, że wpłata pochodzi ze środków podatnika.
Urząd Gminy DOBROMIERZ
58-170 Dobromierz
Plac Wolności 24
pow. Świdnica
CENTRALA TEL:
74 85 86 217
74 85 86 206
74 85 86 168
NIP: 884 23 65 479
REGON: 890718343
Godziny otwarcia Urzędu:
poniedziałek | 7:00 - 15:00 |
wtorek | 7:00 - 16.00 |
środa | 7:00 - 15:00 |
czwartek | 7:00 - 15:00 |
piątek | 7:00 - 14:00 |
Wójt Gminy Dobromierz Jerzy Ulbin
przyjmuje klientów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek od godz. 7:15 do 16:15 (I piętro pok. nr 6A)
Kasa Urzędu czynna jest:
poniedziałek | 7:00 – 14:45 |
wtorek | 7:00 – 15:45 |
środa | 7:00 – 14:45 |
czwartek | 7:00 – 14:45 |
piątek | 7:00 – 13:45 |
Przewodniczący Rady Gminy
przyjmuje klientów w sprawach skarg i wniosków w Biurze Rady Gminy ( I piętro, pokój nr 8)
- w każdy wtorek od godz. 15:15 do 16:15
- w każdy piątek od godz. 13:00 do 14:00
Nr konta bankowego:
Gmina Dobromierz (podatki i inne dochody)
64 2030 0045 1110 0000 0203 2170
Gmina Dobromierz – opłaty komunalne
(czynsze, woda, ścieki)
29 2030 0045 1110 0000 0203 1830
Gmina Dobromierz – odpady komunalne (śmieci)
19 2030 0045 1110 0000 0272 7500
Nr konta – wpłaty opłaty skarbowej
BNP Paribas S.A. Oddział w Świdnicy
ul. Różana 1
64 2030 0045 1110 0000 0203 2170